piątek, 1 kwietnia 2016

Witam!

Pierwszy wpis na blogu musi zawierać informacje o tym, co w ogóle będzie się tu znajdować, przynajmniej tak mi się wydaje. :)
To może kilka słów o mnie... 
Mam na imię Ania i mam 26 lat (wiem, stara jestem:D ). Myślę, że moich czytelników będzie interesowało to dlaczego blog nazywa się Kosmetyczka Alergiczki. Już wyjaśniam. :) Od zawsze zmagam się z różnego rodzaju alergiami, w tym na przeróżne kosmetyki. Lata doświadczenia i swędzącej skóry nauczyły mnie jak dobierać kosmetyki, zarówno pielęgnacyjne jak i tak zwaną "kolorówkę". Tym właśnie doświadczeniem i wiedzą chcę się z Wami podzielić :).
W internetach jest mało informacji na temat tego, czy dany kosmetyk może uczulać alergiczki, czy jakaś dziewczyna z podobnymi przypadłościami poleca coś albo ostrzega żeby uciekać jak najdalej. Większość produktów jest opiniowana przez blogerki i vlogerki u których raczej alergie nie występują. I wyobraźcie sobie sytuację gdy szukam opinii na temat jakiegoś kosmetyku, dużo osób go poleca, ok, kupuję. "Wielkie zdziwienie" - kosmetyk mnie uczula, super... :) 
Na tym blogu będę zamieszczać informacje na temat takich właśnie "perełek". Oczywiście nie w celu skrytykowania firmy i jej produktów, ale dlatego, że wiem jak dużo osób zmaga się z alergiami skórnymi i jeśli mnie coś uczula to prawdopodobnie wiele z Was też będzie. Ot, zwykłe ostrzeżenie, bo takich informacji jest mało.
Oprócz tego prezentować będę kosmetyki które mnie nie uczulają i z powodzeniem mogę je stosować. Będą to produkty wielu marek, tych popularnych na rynku i troszkę mniej znanych. Zachęcam Was też to komentowania i wyrażania swojej opinii, może ktoś podsunie mi nowe pomysły! :)
To tyle jeśli chodzi o wstęp. :)

1 komentarz:

  1. Będę czytać Twoje opnie :) powodzenia

    Dodaję do Ulubionych E.Z

    OdpowiedzUsuń